Choose your language

mandag 31. desember 2018

Godt Nytt År


Jeg har ikke mye nytt å komme med ... min inspirasjon og lyst til å blogge har dalt enda mer. Føler vel at folk har funnet andre steder på sosiale medier å formidle sine bilder og holde kontakt med blogg- og fotovenner. Jeg er her ennå, men er nok mer som et troll i esken. Dukker opp når du mist venter det :)

Jeg har konto på Instagram, Facebook, jeg sender en Snap i ny og ne. Alt i alt  blir det litt for mye få holde styr på. Dessuten er det mange andre prosjekter som prioriteres istedet for å sitte her foran PC-skjermen.

Ønsker alle som streifer forbi et fantastsik godt nytt år!

Irene




7 kommentarer:

  1. Como una palmera de luz. Feliz año

    SvarSlett
  2. Good to see you hear! Hoping you have a wonderful new year.

    SvarSlett
  3. Same to you and as always a wonderful capture.

    SvarSlett
  4. Happy New Year you too , dear friend!

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Great! Good to see you here! Hoping you have a wonderful new year.
    image manipulation service

    SvarSlett
  7. Hello Irene,

    Stopping by to wish you and your family a very Happy and Healthy New Year! I wish you all the best in 2020!

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!