Choose your language

lørdag 16. desember 2017

Kvinnen i tårntjern

.... har jeg kalt dette bildet. Etter 6 måneder fant jeg endelig tid og energi til å komme tilbake. Jeg har klikket innom en gang i blant, men ikke hatt noe å bidra med. Og terskelen ble bare høyere og høyere for hver gang.

I det siste har jeg puslet litt med å sette sammen flere bilder. Er helt i starten med dette og tar gjerne i mot tilbakemeldinger, om jeg er på "rett" vei med noe, forslag til forberdringer osv.

Denne versjonen har jeg konvertert til sort/hvitt, den opprinnelige er i farger og er lagt ut på den andre bloggen min og kan sees her




7 kommentarer:

  1. Beautiful image, both in colour and in black and white. This is the kind of dream-like image I'd like to see as an illustration in a story-book.

    SvarSlett
  2. I like both but think I like this one best of the two - and agree with Dragonstar about its dreamlike quality.

    SvarSlett
  3. Thats a long time ago but still making very great photographs as this B&W proofs again. Great composition and tranquility.

    SvarSlett
  4. Eg ynskjer deg fine romjulsdager.
    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  5. ÅÅ,- endelig tilbake, Irene?!
    Og jeg som du.. slitt med inspirasjon og energi til fotobloggen, og måtte bare tvinge meg selv til å legge ut et bilde til slutt, før jeg la ned hele bloggen.
    Men over til bildet ditt, Irene,- utrolig vakkert og skjørt på et vis. Så lettere ansiktet i denne versjonen egentlig, men begge versjoner like fine allikevel! Og du er absolutt på riktig vei her! Finner det selv vanskelig å sette sammen bilder slik jeg vil ha det.

    Ha et riktig GODT NYTT ÅR, Irene!Klem :)

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!