Choose your language

lørdag 3. desember 2016

Riga-bryllup

Riga har også sin "hengelåsbro" der forelskede par fester hengelås til broer som et symbol på evig kjærlighet. Jeg hadde lest om broen og fant den like ved "Frihetsmonumentet". Jeg styrte mot broen for å ta mine "turistbilder", men akk, her var det opptatt. Et brudepar sto midt på broen og en fotograf drev og filmet dem. Jeg kunner bare ikke dy meg med et så fint motiv rett foran meg. Jeg gikk bort og fikk brudeparets tillatelse til å knipse noen bilder.

Har laget to versjoner, jeg har ingen favoritt så er det sagt. Velg selv det dere vil ha :)








# 161


12 kommentarer:

  1. Both photos are lovely - but (naturally!) I like the black and white version ;)

    SvarSlett
  2. beautiful Pictures.
    best wishes
    Dieter

    SvarSlett
  3. Bella immagine, preferisco quella in bianco e nero perché più romantica. ciao Cri

    SvarSlett
  4. They are both beautiful, but I think the monochrome is very classic. It was kind of them to let you share in their joy.

    SvarSlett
  5. Muy bonitas las dos,Irene. Son muy bonitas!
    Un abrazo.

    SvarSlett
  6. så heldig du var Irene, liker begge like godt !

    SvarSlett
  7. Når ein ser alle hengelåsene skulle ein tru det er mykje lykkelege par i verden ...
    Fine bilder av brudeparet !

    God søndag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  8. Den broen må ha blitt tung etterhvert! Begge bildene var svært bra, men personlig holder jeg en knapp på fargebildet - det ble mer "liv" i hengelåsene.

    SvarSlett
  9. Åå, herlig, Irene! Liker begge versjoner like godt!
    Klem din vei :)

    SvarSlett
  10. Så herlig! Likte begge like godt.
    Jeg var der i mars, det er så fint der! :)

    SvarSlett
  11. Muy buena imagen. Me encanta el trabajo que nos brindas

    Un abrazo

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!