Choose your language

fredag 4. mars 2016

Serengeti


Det var den store drømmen .... å få reise hit. Savannen jeg hadde hørt, alle naturprogrammene på TV, det fantastiske dyrelivet. Og så var jeg der, på de endeløse slettene med store flokker med gnu, sebraer og antiloper. Og selv om vi bare fikk kjøre på veier og stier, så kom vi likevel nær nok til å se et mangfold av dyreliv en ellers bare kan drømme om. Jeg var ikke bare opptatt av dyrene, men også landskapet.



Gressletter og akasietrær, det har nettopp vært regntid og det er frodig



Kopjer stikker opp, som fra intet. De som lurer på hvordan de kom hit kan lese her




Lurer på hva slags dyr som gjemmer seg her?



Et akasietre med tre døsige hunnløver



"Kjælne" sjiraffer



Sola er i ferd med å gå ned, vi er snart fremme ved campen og batteriene skal lades og minnekortene tømmes :)



# 244



10 kommentarer:

  1. It's quite beautiful, a nice series at the Safari, hope to see more.

    SvarSlett
  2. så flott landskap og bilder !

    SvarSlett
  3. Vilket äventyr! Superfina bilder.

    SvarSlett
  4. Gorgeous photos!
    I'm glad I found your place - my first visit. I'm stopping by from Skywatch Friday, and hope you'll come visit our weekly linkup. This week's party is here:
    http://image-in-ing.blogspot.com/2016/02/the-walls-of-san-juan.html

    SvarSlett
  5. Å så fantastiske bilder, jeg har som nevt tidligere vært i Serengeti, julen 2006. Vi var på besøk hos noen venner som jobbet der nede og snakket språket, fantastisk opplevelse så jeg får sug i magen når jeg ser dine bilder. Da hadde jeg ikke med noe bra kamera(hadde ikke dilla, dengang) så derfor er det fantastisk å se dine bilder. De under fra Masai folket var også fantastiske. Ha en flott helg!

    SvarSlett
  6. Hello Irene, gorgeous images. I love the trees and the giraffes are cool.Happy Friday, enjoy your weekend!

    SvarSlett
  7. Oh the trees are amazing, they are the ones that struck me the most.

    Worth a Thousand Words

    SvarSlett
  8. En drömresa helt klart. Gratulerar till alla dessa upplevelser Irene !

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder og takk for at du deler en bit av drømmen din. Ser fantastisk ut og må ha vært en opplevelse uten like.

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!