Choose your language

lørdag 14. mars 2015

Fargeglade Trinidad


Cuba er egentlig et fargerikt land, i ordets rette forstand. Mens mye av det Havana jeg opplevde var slitt og blass, så kom jeg til Trinidad der bygningene var mye mer velholdte med malt i flotte farger. Skulle jeg gjort annerledes med hensyn til turopplegget, ville jeg brukt enda mer tid i denne herlige lille byen.


Litt snikfotografering her :)



Ikke så rart, både veggene og damen i den blå genseren tiltrakk min oppmerksomhet



Litt søppel i gata her, men ellers var Trinidad ganske velpleid i forhold til Havana


9 kommentarer:

Dana Konings sa...

Så levende det er med farger på bygningene. Flotte fotografier som alltid, ha en god søndag :)

黄清华 Wong Ching Wah sa...

Really like the first picture. Happy Sunday !

amo sin blogg sa...

Herlege bilde !

Hilde sa...

nice old car, and beautiful colours of the houses.

Knipsa Passtscho sa...

I love those colours, they all match :)
The first one is my favourite :))
Have a beautiful Sunday
【ツ】Knipsa

Mandy Lou sa...

Flott med farger! Og så disse staselige bilene da.

groayla sa...

Herlige bilder !! Ser ut til å være en spennende tur :-)
Takk til deg for kommentaren hos meg :-)
groayla

Lis sa...

Kule farger og linjer :-)
Herlig liten serie.
Alt godt til deg.

ladyfi sa...

Oh, I love those colours and shots.