Choose your language

lørdag 15. november 2014

Skoledag

Jeg har vært på reise i Kambodsja den siste uka med ganske tett program. Ikke mye tid til å se på bildene jeg har tatt og enda mindre tid til å blogge. Men så har jeg til gjengjeld masser av bilder i bagasjen som jeg gleder meg til å vise frem.











På onsdag besøkte jeg en landsby utenfor Siem Reap der det oppføres en ny skole med tre klasserom. Ett av dem er innredet med benker og tavle. Stolte barn viste den frem og satt som tente lys da det ble holdt "engelsktime" for dem. Fantastisk å møte barn som virkelig ønsker og gleder seg over å gå på skole. Skoletrøtt ungdom i denne delen av verden burde tatt seg en tur så de fikk se hvor godt de har det!


6 kommentarer:

  1. Så flotte bilder Irene ! Kambodsja må være en opplevelse . Kos deg med bilder og redigering, det er så gøy å se på alt man har opplevet en gang til :-)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

  3. Three great photos that show an oriental world that always surprises us. Processing black and white is superb.

    · hugs

    · LMA · & · CR ·

    SvarSlett
  4. superb! I also was in Cambodia early this year. love its people!
    greetings, Hilde

    SvarSlett
  5. Flotte bilder og spennende tur du er på!
    Et b&w bidrag fra meg: http://hanshb.wordpress.com/2014/11/09/the-body/

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!