Choose your language

tirsdag 28. oktober 2014

Gylne øyeblikk














9 kommentarer:

visualnorway sa...

Her har du tydeligvis stilt deg opp på et meget velegnet sted for å se hva som kom til å skje - og det ble noen virkelig fine stemninger av det. Rullestolen må bli min favoritt - der er det en hel historie.

ANITA sa...

Hihihi!Er helt enig med overnevnte kommentar..Ett velegnet sted for fotografering!Likte fargene jeg og de tre forskjellige stemningene menneskene du såg:)Hilsen Anita

biebkriebels sa...

You were having a "papparazi" time there. Beautiful colours of the fall.

Dirk Rosin sa...

kjempe fine bilder, jeg synes og at det bilde med rollestol er best !

EriKa Napoletano sa...

I like autumn and its colors and your shots of course. A big hug from Italy.

Refleksjon på livsvegen sa...

Så vakker hausten kan vere....

Monica sa...

Flott serie, Irene... så smart å stå å vente for å se hva som skjer. Jeg var så opptatt av brua jeg, at jeg misset denne flotte gyldne veggen... grrr. Jeg har mye å lære av deg:)

ladyfi sa...

Golden beauty!

Enrique G.A. sa...

wonderfuls pictures.