Choose your language

lørdag 20. september 2014

Siste bad


Nei, det tror jeg faktisk ikke!

Jeg har vært mye på farten i det siste, men selv om jeg har drasset med meg kamera fra Bergen i vest til Oslo i øst, har det ikke blir mye tid til fotografering. Da jeg var på seminar i Asker tidligere denne uka, kjørte jeg til Hvalstrand for å nye det fine været og få meg litt frisk luft! Det var jeg visst ikke alene om å gjøre!



Hadde jeg visst at badevannet var så godt, skulle jeg tatt med meg badetøyet!



Vakker høstsol får svabergene til å glitre



Båtsesongen er ikke over enda, flere benyttet ettermiddagen til en liten tur på fjorden



Noen lå i bikini på stranden, mens andre stilte i turantrekk



En idyll .... og det fine været fortsatte,
 og 
mannen på det første bildet tok helt sikkert ikke årets siste bad!





5 kommentarer:

  1. fine bilder av sent sommer i Norge :-) , det første frister faktisk litt å hoppe for siste gang i sjøen :-)

    SvarSlett
  2. Da nådde du så vidt hjem i tide :-) Fredag 20 grader pluss og null vind - igår regn i stri strømmer og 15 grader. Måtte det bli mange slike anledninger både bilder og bad!

    PS Jeg har flyttet bloggen til WordPress - ="http://visualnorway.wordpress.com/"

    SvarSlett
  3. Sommeren ser faktisk ut til bare å vare og vare og vare, og vi er vel alle takknemlig for det :-)

    SvarSlett
  4. Ja vilken sommar och höst vi haft, helt otroligt :))

    SvarSlett
  5. Herlig når sommeren varer langt inn i september. Det har den også gjort her. Men den siste uka har det vært mer høstlig, så da er det nok slutt på sommeren for denne gang.

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!