Choose your language

tirsdag 20. mai 2014

Folk på gaten










8 kommentarer:

Lis sa...

Se her ja...de små musene er jo søte når de sitter sånn på skulderen som de gjør her, kanskje ikke fult så søtt når de rasler rundt i kjelleren på jake etter føde...god stemnings rapport :-))
Ha en flott uke.
Alt godt.

Marias Tusen og en Natt sa...

Fine, alle. Gode assosiasjoner. Det første er selvsagt masterpiece! Jeg tar nok ferre bilder enn dere andre jenter, men har nok å jobbe med, jeg også. Det var fin, lett og fresh tur sammen med dere - jeg håper på mere! Og været kommer nå - men jeg takker gudene at vi kom en uke før himmelen åpnet seg og druknet sør-Polen. Landet sliter fortsatt med 7-8 meters alarmbølger i Wisla som skal helt til havet. Ha en superuke, Irene - masse kos og klem

Anita Otrebski sa...

Herlige gatebilder Irene! Jeg er glad jeg ikke var der da dere møtte "rottemannen" ; )
Takk for en fin tur! Håper på mange flere! : )
klem

Dirk Rosin sa...

rotter må være med på tur :-) flotte portretter Irene !

ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΡΥΠΟΣ sa...

Dear Irene,

People look prettier when you use your art.
Because it's nice that I can see the world through the art of your eyes.

Yannis Politopoulos

HansHB sa...

Flotte gateportretter. Folk stilte opp gratis?
Stilige rotter.
Hadde selv to da jeg studerte, intelligente dyr!

Anne sa...

Spennende og stilige folk i Krakow gitt, flotte portretter der jeg likte ho med kneet best :-) arti bilde Irene.

Monica sa...

Der har vi "folka" våre, gitt! Satt akkurat og kikket på rottemannen i går! Herlig serie, og artig med neglelakken som matcher helt med bakgrunnen!
Ha en flott kveld, Irene!
Klem:)