Choose your language

mandag 12. mai 2014

En smak av Krakov






















9 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Flotte glimt/smak av Krakov!

-fin ny veke-

Dirk Rosin sa...

god tur Irene, Krakow er flott !

Irene sa...

Turen er dessverre snart over, Dirk. Hjem i dag, har vært noen fine dager sammen med flotte fotojenter :)

Gunsside sa...

Flotte bilder du har valgt å vise, fra en herlig spennende by

ladyfi sa...

Such wonderful shots.

Anne sa...

Endelig!!! skal jeg da få en smakebit på hva dere jenter har opplevd og sett!! og det ender vel med at jeg etter hvert blir sittende ved tastaturer her å grine når jeg ser hva jeg har gått glipp av disse dagene. Ser ut til å være en super by i alle fall, og været er ganske lettkledd ser jeg, så dette bare må jo ha vært toppers!!

Javier López Romero sa...

Me gusta este reportaje lleno de pequeños y grandes detalles de la ciudad

Saludos

De paseo con la cámara

Monica sa...

Hvilken flott smak og start på billedbrev fra Krakow, Irene! Nydelige bilder sammen og hver for seg. Gleder meg til resten!
Klem :)

HansHB sa...

Flotte bilder med gode fargeharmonier!