Choose your language

onsdag 12. mars 2014

Sjøutsikt og morgensol

Godvær, kurs og hotellopphold

Endelig skulle jeg få muligheten til å våkne ved kysten igjen,
og jeg var så heldig at jeg fikk rom med sjøutsikt!  
Etter en fin kveldshimmel og månelys, så jeg virkelig frem til å våkne til morgensol 

HAHAHA

Da jeg dro fra gardinene lå tåka tjukk som graut, kunne knapt se bilen min som stod rett på utsiden!
Men jeg hadde lovet Mr. Canon en morgentur og det ble faktisk ikke så verst etter hvert!


Sola forsøker å kjempe seg gjennom, kanskje tåka vil lette snart?



Åsgårdstrand er en perle, uansett



På vei til Horten dukket sola opp, det skulle bare noen høydemetere til før det var klart
Tåka lå over fjorden til langt utpå dagen og fergene var til tider helt usynlige

 Har en natt igjen. Krysser fingrene, og må bare vente å se hva morgendagen bringer!

Natta :)





6 kommentarer:

  1. I like fog. A big hug from Italy.Erika

    SvarSlett
  2. Magiskt! Älskar alla :)
    Hälsningar Halina

    SvarSlett
  3. herlige bilder Irene, liker alle tre svært godt !

    SvarSlett
  4. Det er ikke bare i sol man kan ta gode bilder! Det viser tåkebildene dine godt. Favoritt - "Spøkelsesbåten"

    SvarSlett
  5. These photos are fantastic. All is looking so mystical. I like fog!

    SvarSlett
  6. Jag uppskattar de fantastiska dimbilderna.....

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!