Choose your language

mandag 5. august 2013

Flere sommerminner


Turen går videre på den andre siden av 

              Jomfruland

                         fra Tårnbrygga til Øytangen. 



En av de mange bryggene som ligger på Kragerøsiden av øya, 
i ly for havet




Kyss meg over gjerdet!




Steingarder ses overalt, et utrolig sjarmerende kulturlandskap




Ut på Øytangen beitet kuer, fikk en følelse av at jeg var på Jæren!




Mange syklet, det sparte føttene for mange skritt. 
Men de fikk heller ikke tatt så mange bilder som meg!




Neste gang skal jeg sykle tilbake hit og utforske mer!




Lurer på om gresset smaker bedre her ute?




Kan ikke tenke meg en finere plass å beite på!


Neste fotoserie fra Jomruland blir fra Tårntjernet
Der "Nøkken" bor





9 kommentarer:

  1. Ååå der så det fint ut, riktig Goood Ferie Irene :0)

    SvarSlett
  2. Skøn fotoserie, og jo man ser mere når man går. ;-D Klem og en god uge til dig.

    SvarSlett
  3. Et skikkelig "jomfruelig" område. En nordmanns feriedrøm, og godt dokumentert!

    SvarSlett
  4. Nydelig, flott og idyllisk serie. Vakkert! Har selv aldri vært her, men jeg skal jammen få det til en gang.

    SvarSlett
  5. Deilige sommer øyblikk:) Kjenner essensen helt hit:))

    Nyt sommeren videre:))

    SvarSlett
  6. Veldig flotte serier fra Jomfruland, Irene. Har feriert i Kragerø i "alle" år uten å ha vært her, og i år var planene klare,- men så vet man ikke om ting rundt neste sving, så nå får jeg heller nyte bildene fra din tur, og si at neste år, da.....
    Takk for turen:)
    Klem

    SvarSlett
  7. En herlig serie! Sommer og varme,- kan det bli bedre!

    SvarSlett
  8. der ha jeg vært i ferien for 3 uker siden. herlig på jomfruland ! flotte bilder og ferieminne kommer tilbake :-)

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!