Choose your language

onsdag 12. juni 2013

Flere gode minner


Amersfoort 
er fødebyen til min far .... og her har jeg mange minner fra tiden da mine besteforeldre levde. Som oftest dro vi på sommerbesøk, så det var en hyggelig opplevelse å se byen i vårblomstringen.


Innenfor de gamle bymurene - kanaler, trange gater - utrolig sjarmerende - et flott sted å feire sin bursdag



Her er det også muligheter for en kanaltur! 
For meg ble det en bedre middag og hyggelig pub-besøk istedet



Skikkelig vindvær - så typisk for Holland - og vips ligger det meste av blomsterprakten på gaten




Litt hang igjen på trærne til ære for fotografen





14 kommentarer:

  1. Ser ut att vara ett mycket mysigt ställe som man gott kan fira sin födelsedag på. Grattis !

    SvarSlett
  2. Ja det er et smukt sted at fejre fødselsdag.. Klem og god uge Irene.

    SvarSlett
  3. Så fine minner du kunne se og oppleve, Nederland er litt som Danmark synes jeg.
    dirk :-)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder, flott å studere alle detaljene!

    SvarSlett
  5. Nydelig sted og bilder! Skjønner du koste deg:-) De trærne der er bare så flotte! Vi har ett kjempestort her i byen rett ved politistajonen, men det er så flaut å gå dit for å ta bilder.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Det må være en sann fryd å reise tilbake dit og se/oppleve og samtidgig vite at der har en sine røtter. Et utrolig skjarmerende sted. Nydelige bilder.

    SvarSlett
  7. Noe så vidunderlig vakkert Irene, en by det helt sikkert var temmelig spesielt å besøke kan jeg tenke meg :-) både med glede og litt vemod.

    Tsen millioner takk for at du deler vennen :-)

    SvarSlett
  8. thank you for virtually taking me to another beautiful world....I love the series of shots so much! those pink petals on the trees, the bridge, the water, the building...sigh....so wonderfully shot :)

    SvarSlett
  9. Herlige bilder fra kanalenes land.

    SvarSlett
  10. Unas fotos preciosas Irene!
    Tienes mucho talento!
    Un beso.

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!