Choose your language

lørdag 11. mai 2013

Himmelsk dag i Kjøkkenhagen


Ja, for det er det Keukenhof betyr på norsk! Parken er åpen bare på våren og byr på fantastiske arrangementer med løkblomster, blant blomstrende trær i ulike hageanlegg. Her er det bare å nyte, enten en er hageentusiast eller ikke!



Mye folk, men det var ikke så ille som her ved inngangen. Det lønner seg å besøke parken på en hverdag!



Helt fortryllene, dette må bare være ett av vårens vakreste eventyr



Tulipandrøm .... i alle fall kommer jeg til å drømme om disse i lang tid fremover,
 for de er de største jeg noen gang har sett!



Jeg takker min tålmodige mann .... jeg har ikke fortalt hvor mange bilder jeg tok. Det må nok forbli en hemmelighet :)






19 kommentarer:

  1. Wow! what brilliant colours - a powerful contrast between the red tulips and the green leaves. Pretty blossom in your first capture.

    SvarSlett
  2. Wunderschön liebe Irene...

    Herzlichst aus der Schweiz, Hans-Peter

    SvarSlett
  3. Oj oj oj så vackert. Var ligger parken ?
    Ha en fin helg fortsatt!

    SvarSlett
  4. Oh wow - how very beautiful!

    SvarSlett
  5. Så fantastisk smukt.. God weekend.. Klem

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder!
    Ha en super lørdagskveld!

    SvarSlett
  7. Gorgeous. Nice surprise to see several photos. Lovely.

    SvarSlett
  8. A magic place for a wonderful photos!
    Cinzia

    SvarSlett
  9. er parken i Norge? flotte bilder.
    hilsen dirk

    SvarSlett
  10. Nydeleg!
    Er du i Nederland kanskje?

    Fin søndag til deg!

    klem

    SvarSlett
  11. wow! for et skue!! Flotte bilder :)

    SvarSlett
  12. Der har jeg vært noen ganger, og det er jo bare et helt utrolig vakkert skue. Oj du, det bilde nr 2 ble bare så utrolig lekkert!

    SvarSlett
  13. Absolutely beautiful and I love your header photo!
    Thanks for sharing!
    Smiles

    SvarSlett
  14. Nemmen har du sett, gjensynsglede ble på meg her også, for var der for noen år tilbake. Den vakreste tulipanparken, og ja!!! en går helt amokk med kamera faktisk, he he Håper nå å få se flere bilder jeg faktisk :-)

    SvarSlett
  15. Fantastic photographs, I love such beautiful places:) Greetings

    SvarSlett
  16. Ja her var våren skikkelig på gang, kommet litt lenger enn her heime, med mengder av farger i alle slag.

    SvarSlett
  17. Hehe, og jeg som spurte om det blomstret tulipaner nå...fikk jo svaret her jo ;0) Flotte bilder...der skulle eg ha vøri...har bare vært der utenom tulipansesongen ;0)

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!