Choose your language

tirsdag 16. april 2013

Tre generasjoner












14 kommentarer:

Wenche sa...

Herlige og nydelige portretter Irene :0) Flott :0)

Anne sa...

Ohoiii ramla dere rett inn i et bryllup ogs`? arti da Irene og de smilte vel av alle de papparazziene som med ett omkranset dem kan jeg tenke meg :-) Kjempearti kjole!

Rejen sa...

Flotte billeder.. :-) klem

Spiderdama sa...

Flotte portretter Irene. Så herlig at du fant et brudepar også.. du var kanskje invitert?:-)

Fjällripan sa...

Jättefina porträtt bilder! :)

Dirk Rosin sa...

nydelig portretter, første gang jeg se en kinesisk brud. flott.
hilsen dirk

Remei sa...

Estupendo!
Un gran reportaje lleno de creatividad!
Precioso...
Un beso Irene.

veredit - isabella kramer sa...

These are beautifully images, full of emotions ... love them!

veredit

HansHB sa...

Flotte bilde! Heldige deg som finner slike motiv!

Liv Johanne sa...

Fin bildeserie -ikke hverdagskost for en turist dette, akkurat :)

Erika sa...

Nice shots, dear Irene! Ciao

Anita Otrebski sa...

Flotte bilder Irene. Liker godt komposisjonen i alle tre bildene. Kul vinkling på det siste.
I går kom jeg hjem fra sør-Kina. Hadde en fantastisk tur - 7 damer på tur ; )

God ønskes deg.

Lasse sa...

Fina bilder Irene ! Ha en fin vecka !

RuneE sa...

Folk er og blir folk enten de er i Kina eller i Norge. Du fikke skikkelig fangst her - dette likte jeg. Skikkelig varme i bildene.