Choose your language

søndag 7. oktober 2012

Til tørk

Fremdeles høstferie og Spania for meg .... mye sol, lite blogging! Jeg har tatt mange bilder, men få er "klare" for publisering. Men MANDAGSTEMA vil jeg nødig gå glipp av og har funnet frem til et bilde som jeg tok på veien fra Albir til Alicante.  
Vi kjørte gjennom små kystbyer, og fikk se områder der folk bor, hvor klesvasken henger ute til tørk langs veggene ..... sjarmerende, ikke sant?


"Sukkertøyshus" i Villajoyosa



MANDAGSTEMA # 127




17 kommentarer:

VALKYRIEN sa...

Ja, et sted må man jo henge det!
Sikkert deilig å være på sydlige breddegrader. Alldeles nydelig morgenstemning du har fanget under her! Fortsatt god ferie! :)

Mariane sa...

Sikken en masse der hænger på væggene - Vasketøj og altaner - Meget smukt billede!!

Elin sa...

Ja, bare helt herlig!! Kos deg Irene. Så godt med sol og varme da;)

Remei sa...

Alicante?

Du var veldig nær huset mitt .... så tett!

Jeg elsker dette bildet!
Jeg er vant til å se farger!

Irene Kisses!

Remei sa...

Det er fortsatt i Spania?

Joop Zand sa...

Great shot Irene......wish you a nice time there in Spain.

Groetjes en een knuffel, Joop

l'alternativa sa...

Che spettacolo!!!!!! Sono arrivata solo ora nel tuo blog e trovo immagini fantastiche, sei un'artista
Buona settimana
Emi

Irén T. A. Færevaag sa...

Herlig miljøbilde! :-) Minner faktisk veldig om Valparaíso i Chile :-)

Marias Teater sa...

Hei Snuppa - det blir så spennende når man stikker ut nesa si i verden, som ikke er så langt unna en gang. Ønsker deg flere champagnefrokoster og alt det du liker å oppleve når dere er sammen på ferie!

Fotonita sa...

Flotte fargerike bygg! Ønsker deg en fortsatt fin ferie!
Klem til deg!

Gunsside sa...

Bare helt nydelig, ser ut til å være en spennende tur igjen ;))

ñOCO Le bOLO sa...


· I suppose you've enjoyed touring Spain. I see a good photo. Really interesting.

· regards

CR· & ·LMA
________________________________
·

Huldra sa...

Så absolutt sjarmerende. Kose deg masse i varmen :)

Annemor sa...

Ikke nok ed at det er masse vegger, men det er jo mye på veggene også.
Nyt ferien.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/10/08/pa-veggen/

Liv Johanne sa...

Virkelig kjempesjarmerende! :)

Fjällripan sa...

Verkligen vackert och charmigt! :)

Melusine sa...

Åh, dette bildet minte meg om at jeg har noen lignende fra Gran Canaria hvor jeg var i sommer - hus i fine farger!
Gleder meg til flere bilder fra turen din, Irene :)