Choose your language

søndag 23. september 2012

Lengsel

 ..... det mye en kan lengte etter, eller savne. Jeg velger å gjøre det enkelt ved å vise noen flere bilder fra Maldivene. Det var en uforglemmelig ferie og selv om jeg har sagt at jeg vil unngå å reise til samme sted to ganger (det er jo så mange reisemål å velge i), drømmer jeg faktisk om å reise tilbake en dag .....


Ingen trengsel på stranda, når hotellet disponerer en egen øy!




Fantastiske solnedganger




"Rosatime"




En opplevelse alene å bo ute i vannet




Vakkert, uansett tid på døgnet
Ikke rart en drømmer om å komme tilbake hit!

Medhufushi 2011












27 kommentarer:

  1. Åååå såå vakkert!! Skjønner at du lengter tilbake dit! Jeg fikk lyst dit selv også når jeg ser bildene dine!! Ha ei fin uke:))

    SvarSlett
  2. Skjønner godt lengselen! En virkelig herlig bildeserie dette. Stor kontrast til årstida jeg legger ut...
    Ha en flott ukestart!

    SvarSlett
  3. Den lengselen skjønner jeg godt :-)
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott, så det er ikke rart. Det er vel drømmereisen for mange akkurat det reisemålet. Flotte bilder du har tatt. Ha en flott uke, klem

    SvarSlett
  5. Excellent place to visit and spend a vacation, I love it. Beautiful photos.

    SvarSlett
  6. Forstår rigtig fint at du længes derhen igen!
    Det må have været en betagende oplevelse!
    Vidunderlige billeder som altid, Irene!

    :-) Dorthe

    SvarSlett
  7. Wow, what a beautiful place for a vacation. It is so exotic and romantic. Your photos are beautiful!

    SvarSlett
  8. Åååå Irene, for noen fantastiske bilder du viser oss! For et paradis!

    Ønsker deg ei god ny uke! Klem til deg : )

    SvarSlett
  9. Det er alltid noe å lengte etter!
    ,Dette du viser ser ut til å ha vært fantastisk flott,
    så her forstår jeg din lengten! -Margit-

    SvarSlett
  10. En vacker plats att längta till!

    SvarSlett
  11. Fantastisk flotte bilder fra en fatastisk fin plass.
    Skjønner godt lengselen tilbake hit!

    Finfin mandag til deg :))

    SvarSlett
  12. Jeg kan godt forstå at du lengter tilbake hit, og ikke bare for de fantastiske fotomulighetene. Håper du fikk tid til å bade også!

    SvarSlett
  13. Skjønner godt at du lengter tilbake dit, for et fantastisk sted ! Nydelige bilder :)
    Ha en flott "drømmende" uke :)
    groayla

    SvarSlett
  14. Det ene bildet mer vakkert enn det andre her, og for min del er det nesten uvirkelig, sånn skikkelig drømmeaktig. Bare skyggen av palmen i det første bilde her Irene, en helt annen verden, og foreviget med din fotohånd, ja da må det nå bare bli bra!!

    Har hatt en fantastisk høsthelg her i Trøndelag denne helga å, håper bare det blir sånn nå så du får se vår verden på sitt vakreste. Nesten nattafrost i lavlandet, og snøgrensa kryper nedover, men det er vel prisen en må betale for fine dager.

    Bord bestillt til 20.00 greit det så lite stress :-))))

    SvarSlett
  15. Today i will buy a ticket, and take the first plane to that lovely place on earth.

    amazing pictures Irene.

    Hugs, Joop

    SvarSlett
  16. Takk for hyggelig kommentar hos meg :)
    Legger meg til som følger hos deg. Fine bilder!
    Anita

    SvarSlett
  17. Ubeskriveleg vakkert..
    Og vakkert på ein annan måten enn min lengsel..

    Måtte di veke bli god!!

    SvarSlett
  18. Wow! For et vakkert sted! Man er vel bare nødt til å lengte tilbake når man først har vært her. Nydelige bilder!

    SvarSlett
  19. Nei, det er virkelig ikke rart. Der så det himmelsk ut! Virkelig ett sted å koble av på.. *drømme seg bort*
    Kjempefine bilder:)

    SvarSlett
  20. Kan jag gott förstå att du längtar dit igen, ser ut som paradiset!

    SvarSlett
  21. Fantastiskt fina bilder, vilket vackert ställe. Förstår att du längtar tillbaka.

    SvarSlett
  22. Jeg drømmer meg bort i disse bildene. For en plass... det må være ganske nære paradiset dette!!!!
    Ønsker deg en flott høstuke.
    Klem fra Hilda

    SvarSlett
  23. Ja det skjønner jeg veldig god at du vil ned hit igjen, der helt fantastisk ut.

    SvarSlett
  24. Wow,- hvilket paradis, Irene! Fantastiske bilder!
    Klem:)

    SvarSlett
  25. Et paradisisk sted
    og N-Y-D-E-L-I-G-E bilder!
    Vakkert! (:

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!