Choose your language

torsdag 12. juli 2012

Sommeridyll

Dette er en av mine gleder i livet .... å ha tilgang til sjøen, både fra land og i båt! 

Men akkurat nå føler jeg meg som en fisk som har blitt kastet langt inn på land, er helt "stuck" her i Drammen. 2 uker på jobb pluss en helg med brannvakt, hvilket betyr at jeg må holde meg hjemme to uker i strekk. "Grusomt" når jeg tenker på hvor fint det er ved vårt sommerparadis i Nevlunghavn :o) For der nede er været mye bedre enn her. Mens regnet plasker ned her, så nyter folk der nede sommeren slik den skal være. Sol, strand og sjø!

Imens får jeg trøste meg med minner fra en av våre båtturer .... 
























SVENNER FYR UTENFOR STAVERN I LARVIKSFJORDEN


Jeg savner også Watery Wednesday og lurt på hvorfor vi ikke har hørt noe fra 2sweetnsaxy. 
Derfor er det hyggelig at HAGEMOR har laget en oppfølger. 
Så heng med folkens!





16 kommentarer:

  1. Kjempefine fyrbilder, disse er fra en finværsdag og det er jo det vi vil ha nå om sommeren.

    SvarSlett
  2. Herlige bilder. Utmerket for temaet!
    Ha en fortsatt flott kveld!

    SvarSlett
  3. det er altid godt med gode minder, håber du snart får bedre vejr..;-D Klem

    SvarSlett
  4. Ikke vanskelig å skjønne at du savner dette. Du får lage en collage og henge opp på veggen foran deg og se på dagen lang. Og vips... så er du tilbake i ditt paradis

    SvarSlett
  5. Stunning....such a quaint little piece of scenery....I bet the 'feeling' you get when in the area is just so calm and soothing.

    SvarSlett
  6. Hvor er der dog smukt i den norske skærgård.. der gad jeg godt have en lille hytte på en stor sten.. :-)

    SvarSlett
  7. Himmelsk også ;-)

    tenk å få sitte der å nyte livet...


    klem

    SvarSlett
  8. I love lighthouse!!!
    Cinzia

    SvarSlett
  9. Härliga sommarbilder ! Hoppas du snart får åka till sommarstället !

    SvarSlett
  10. Very nice shots with good compositions..... very good photographed Irene.

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  11. Gorgeous capture and focus!
    Excellent photo unusual angle.

    SvarSlett
  12. Skulle ønske jeg var på et litt mer solfylt sted jeg og.. Her regne rog regner det.. Kjedelig i lengden, og sol og varme savnes. Nydelige bilder det er lett å drømme seg bort i:)

    SvarSlett
  13. Dette var flotte bilder,- godt man hente noen gode minner fra arkivet i disse regnfulle dager. Sitter i nærheten av Kragerø, og er forskånet fra det verste været,- men akk, så ustabilt! Man får bare krysse fingrene for bedre dager!
    :)

    SvarSlett
  14. Åååå, det er så nydelig der, Irene. Jeg falt mest for det siste bilde med hvitt hus, men alt er skjønt og sommerstemningen er der!
    Gata på mitt bilde er Rebansbakken - men Konggata kommer, for jeg også elsker de små gatestumpene. Han du var hos, hadde vi også besøkt - en motstandsmann fra krigens tid. Han er så takknemlig for besøk.
    Sender deg en stor klem, Irene!

    SvarSlett
  15. Så flott at du vil delta i utfordringen!! Ja, jeg håper alt er bra med 2sweetnsaxy!! Jeg har håpt at hun skulle komme tilbake lenge. Hun har jo holdt på en stund og kan være lei? Håper det er slik.
    Flotte foto fra deg som vanlig!! Jeg leggerdeg til i blogglisten over deltagere. Håper du blir med flere ganger.;)
    Eva Cathrin

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!