Choose your language

lørdag 7. april 2012

Oddanehimmel












Skjærtorsdag 2012










20 kommentarer:

黄清华 Wong Ching Wah sa...

Irene, oh really beautiful ! I like them all !

Marias Teater sa...

Du vet hvor svak jeg er for de gyldne bildene. Utrolig nydelig!

quies sa...

Disse bildene synes jeg var nydelige, Irene.
Jeg likte vinklingen, fargene og siluettene av stråene.
Det var en fantastisk Oddanehimmel.

Ha en god dag til deg.

Vivi sa...

Himmel og hav, for noen flotte bilder!

Ønsker deg en kjempe fin søndag.

Elin sa...

Noe så nydelig, Irene. Inspirerende.

Toril sa...

Du og du så kjemenydelige himmelske bilder du har lagt ut på bloggen din! Ønsker deg en kjempefin 1.påskedag, og ei fortsatt kjempefin og god påske!:)

Karina sa...

Å, jeg elsker slike stråbilder. Dette var utrolig vakkert! Flotte farer og silhuetter av stråene.. Et lignende bilde drømmer jeg om å ta:)

Mandy Lou sa...

Fantastisk nydelige bilder! Denne stemningen kan man virkelig drømme seg bort i.

bijja sa...

Amazing pics!

Anne sa...

Helt fantastisk, og bare fravær av snø da gitt, sukk

Vekk meg når det blir vår på alvor sier en innsnødd trønder, sukk

Barbara Franceschini sa...

wowwww"!!!! excellent shots!!!
I've taken some similar shots last month!!! :)
Happy Easterrrrr!!! :D


My photoblog: www.photographyforpassion.blogspot.it

maj sa...

Sååå nydelig vakkert:))

Gry sa...

Nydelige bilder Irene! Og så likte jeg den nye headeren din veldig godt!

Hilda R.B sa...

ÅÅÅåååå disse ble nydelige. Så flott lys.
God helg videre til deg.
Klem fra Hilda

Ege Denne sa...

Åh, nydelige bilder :) Jeg ble i godt humør :)

Ida sa...

NYDELIG kveldshimmel
- OG bilder! (:

ITAF sa...

Fantastisk vakre bilder! Nydelig motiv med flotte farger og lys :-)

Vél overstått påske!

Joop Zand sa...

Great light and colors.....good work Irene.

warm greetings, Joop

AC sa...

Herlige bilder.

Fin siste påskedag til deg!
- AC

Seppo sa...

Nice, very nice!

Greetings from Finland,
Seppo

http://seppohinkula.kuvat.fi/blog/