Choose your language

torsdag 22. mars 2012

"Hulderskogen"

Jeg står i mørket, tett skog på alle kanter.
Det suser i trekronene over meg, føler meg så liten!

Hva var det for en lyd, kommer det noen? Ser ingen.
Holder pusten .... lytter, står muse stille, kjenner pulsen.

Nei ...... det var ikke noe.
Lyset er ikke langt borte, ser solstrålene som slipper til mellom grenene.

Trekker pusten, og rusler videre. Så er jeg ute i solskinnet igjen!
Fantasien tok visst litt overhånd. Det var nok jeg som var "huldra" i skogen der :)



Lys i mørke 




8 kommentarer:

  1. Vakkert fanget. Ja, her bor det nok ulike skapninger:)

    SvarSlett
  2. Underbar bild :)
    Hälsningar Halina

    SvarSlett
  3. Skummelt :) Men fint bilde :) Siden vi ikke har sånne store mørke skoger her oppe, så synes jeg de er litt skumle. Kan jo være all slags dyr og saker og ting som bare venter på å ta meg ;)

    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  4. Herlig.. jo jeg kjenner nok at det kiler litt i magen. ;)

    SvarSlett
  5. Så flott et bilde blir bare enda bedre med en spennende tekst til :-)

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde fra skogen. Ja fantasien kan settes i sving inne i skogen.
    Ønsker deg en flott ukeslutt!
    Hilda

    SvarSlett
  7. Jeg tror ikke jeg hadde gått i skogen alene - også på grunn av velvoksen fantasi. Bildet ditt er flott - det var verdt litt hjertebank, vet du...
    Helgen imorgen - ønsker deg herlige dager i solen, sammen med din kjære, som bør holde seg hjemme når været er så deilig!

    SvarSlett
  8. Herlig bilde, - liker lyset som leker i skogen!
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!