Choose your language

onsdag 21. mars 2012

Blåst på Saltstein

17 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Underbara saltstänkta bilder!

Joop Zand sa...

Stunning images Irene..... it's always nice bu the seaside.

warm greetings and a nice day,

Joop

Fjällripan sa...

Wow så snygga bilder!! Härliga moln :)

Mandy Lou sa...

Jaaa! Noe av det beste jeg vet er å se slike bilder! :)
Glad jeg endelig kom på å legge deg til på bloggrollen min.

Fotonita sa...

Ååhhhh... jeg blir helt satt ut....Dette er noe av det vakreste! Dyktige du! : )
God dag ønsker jeg deg!

Marianne sa...

Så vakre bilder, Irene! Kjenner formelig sjølukta!

ArtMuseDog and Carol sa...

Divine photos ~ well done ~ Vundebar ~ namaste, Carol ^_^

Ege Denne sa...

Nydelige bilder :) Håper jeg får anledning til å ta noen sjøsprøyt bilder jeg også en dag :)

Liv Johanne sa...

En utrolig fin serie! Dette likte jeg virkelig. Lyset som kommer lavt inn, skyene, og bølgene -godt stykke arbeid :)

HansHB sa...

Flott komponert, - liker lyset og utsnittet ditt!
Ha en fin kveld!

Karin M. sa...

A magnificent series, great light ...my favorit is No.2...
Best regards, Karin

veredit sa...

what a gorgeous post ... stunning images .. your pictures arouse the longing for the sea - thank you!

Marias Teater sa...

Flotte bilder, Irene - tåler det store, fine formatet - tøft landskap, nydelig lys og i det hele - imponerende!

Ida sa...

Fantastiske bilder!
Denne bloggposten din er som en liten godtepose for oss fotoentusiaster. :)

NatureFootstep sa...

o vilka vackra foton. Fantastiskt. :)

If you want to join in... I reopen NF Waters on wednesday. And NF Winged on Thursday evening Stockholm time. :)

Both at NF Memes

Valerie sa...

Wonderful captures of the ever-changing ocean. Thanks for sharing your part of the world.

Deborah Kay at The Paint Splash sa...

Beauitiful photos. The water looks cold. Hope you can stop by. Visiting from Watery Wednesday. Blessings, Debbie