Choose your language

tirsdag 25. oktober 2011

Høstmorgen

.
.


Ha en fin dag!



17 kommentarer:

Fotokarusellen sa...

Veldig vakkert, Irene.

Trygt tilbake i Drammen, og ser at du har vært produktiv. Veldig mange flotte bilder. Bravo.

Takk for hyggelige kommentarer.

Fjällripan sa...

Vacker bild, det är något magiskt över höstmornar!

ha en bra dag du med :)

Tristan sa...

Det er flott å sitte her i varmen og drikke varm kaffe og se på dine iskalde flotte bilder.

Asbjørg sa...

Åå,så nydelig lys i bildet!

Liv Johanne sa...

Vakre ord, og nydelig bilde :)
Gjør godt for en høstkald sjel...

Torunn sa...

Takk skal du ha :o) Vakkert!!

Marianne sa...

Helt fantastisk! Vel verd en iskald morgen!

Karin M. sa...

Das ist ein Morgen der besonderen Art...ein interessantes Foto...
LG: Karin

Christine's fotoblogg sa...

Hehe. Morsom denna.

Gry sa...

Åå jeg kan kjenne kulden nedover nakken! Vakkert!

Elin sa...

Vakkert bilde med herlig tekst:) Takk!

Anne sa...

Bare dette synet varmer meg :-)

Hatt opp mot 15 grader i trøndelag i dag, og sol fra blå himmel til og med. Kan det bli stort bedre i slutten av oktober si no æ!

Erika sa...

Very nice landscape. Ciao cara Irene from Italy.

Karis fotoblogg sa...

Veldig flott! Tekst og bildet passet så fint sammen. Well done! :)

VALKYRIEN sa...

Dette var bare såå lekkert! Tekst og bilde flyter i hverandre...

Kala sa...

Gorgeous composition and atmosphere.

Marias Teater sa...

En perle for meg, Irene. Jeg har ventet lenge på diktet, for bildene leverer du jo hele tiden.
Det var godt å komme hjem igjen men for et vær! Det er faktisk det eneste jeg kunne tenke meg å ta med hjem derfra: klima! Vi er blitt brune mellom skyskraperne - det er ikke til å tro. Ca 20 grader pluss er fint i oktober.God natt!