Choose your language

tirsdag 2. august 2011

Sammen

Velkommen tilbake, alle "MANDAGSTEMA-venner" .... Jeg syns PETUNIA har gjort et godt valg med "SAMMEN". Sommeren er for de fleste av oss tiden vi er sammen med familie og venner. Vi kryper ut av våre vinterhi og søker sammen på hytter, campingplasser, utesteder, terrasser og mye mer. Jeg tror at vi rett og slett blir mer sosiale når sola titter frem og varmer oss! Men "SAMMEN" har også fått en annen betydning etter 22. juli. Mange står nå sterkere sammen enn noen gang før .....


Samhold skaper styrke!

"Mølen" i Vestfold

Mitt MANDAGSTEMA # 69

For å være med eller å se flere bilder
må du besøke
 
 


14 kommentarer:

  1. Nydelig bilde. Det passet godt til temaet. Godt jobbet!

    SvarSlett
  2. Meren rannan 'kivi-sommielma'.
    Erittäin hienosti asettelit kuva-alalle...!

    SvarSlett
  3. un click carico di significato, mi piace! complimenti e buona giornata

    SvarSlett
  4. Så sant :-) sammen er viktig :-)

    Godt du ikke hadde med Mette og meg på din tur her, for da hadde vi vel forøkt å ta med disse steinene hjem å vi, he he men de ser litt i største og tyngste laget ut du...

    Fin fin dag til deg Irene.

    SvarSlett
  5. For meg er det viktig at hver enkel står for noe selv, for da blir felleskapet også sterkt. Det er så enkelt å gjemme seg bak ryggen på andre. Kjempeflott bilde, Irene! Den stranden skulle jeg besøke.

    SvarSlett
  6. Wow..... these stones are really good for a nice picture....good work Irene.

    warm greetings, Joop

    SvarSlett
  7. Your photo is a perfect example of beauty found in simplicity. Lovely!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for ditt bidrag på Mandagtema denne uken, Irene! Et flott og symbolsk bilde!! Nydelig komponert som alltid!!! Jeg tenkte det var et fint tema også med hensyn til det som hendte 22. juli, men jeg ville ikke fokusere så mye på det i teksten. Samhold er viktig!!
    Jeg har en litt dårlig nyhet til alle dere Mandagstemabloggere. Jeg har vel kjent på denne følelsen lenge og den ble enda sterkere i ferien og det er vel bare til å innrømme at jeg ikke er motivert eller klarer å følge opp alle utfordringene mine. Tiden strekker ikke til og jeg får ikke kommentert hos dere alle, noe som jeg synes dere så inderlig vel fortjener og jeg er litt slik at når jeg ikke kan gjøre en ting 100 %, så blir det helt feil. Jeg har derfor bestemt meg for å slutte med Mandagstema, MEN jeg vil gjerne høre om du eller noen andre kan overta stafettpinnen og holde Mandagtema på deres egen blogg. Det er så mange som er glad i denne utfordringen og hvor det å få en oppgave å løse, gir inspirasjon til å ta bilder – noe som er meningen med Mandagstema.
    Gi meg beskjed om du kunne tenke deg å være vert for Mandagstema :)

    SvarSlett
  9. Flot billede af sammenhold.. :-)

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!