Choose your language

mandag 18. juli 2011

Mandagsblues

Første dag på jobb etter ferien .... slettes ikke så ille.
Men jeg må innrømme en liten sak ....

Jeg ville nok heller ligge i blomsterenga



Myse mot himmelen og se geitramsen rage over meg




Kjenne den søte duften av kløver i neseborene mine




La blåklokkene kile meg på kinnet




Se at bjørnebærene modnes




Ligge å lytte ... om jeg kunne gå i ett med naturen,
kanskje jeg ville høre sommerfuglenes vingeslag?

~x0x~

Om ikke annet kan jeg ligge å drømme meg bort litt

12 kommentarer:

  1. Superb pictures Irene, i like them all.

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  2. Så himla vackert! Och jag tyckte så mycket om texten din, så härligt att bara få njuta av naturen!

    SvarSlett
  3. You have taken these pictures nice angles. That clover meadow is really beautiful and special.

    Regards, orvokki

    SvarSlett
  4. Med slike flotte bilder, - jeg forstår deg godt!!
    Ha en fortsatt flott kveld!

    SvarSlett
  5. Riktige drømmebilder -gode å ha med seg for folk som jobber, eller vi andre som for tiden har ferie med regnvær ;)

    SvarSlett
  6. Nydelige drømmer du har. Tror nok alle føler det slik når hverdagen tar en igjen. Ha en riktig god uke til deg.

    SvarSlett
  7. Så nydelige, flotte utsnitt og vinkler du har valgt her. mvh, Dagrun

    SvarSlett
  8. bellissime distese in fiore! complimenti per questi click...sono poesia!!!!

    SvarSlett
  9. Nydelig serie frå sommertid. Alltid tungt å starte på an igjen med jobb etter ferie, men rart med det - kvardagane er ofte de beste. Berre litt vanskelig å komme seg opp av senga enkelte morgoner og takle evt stress i de tidlige timene. Eg "nikoser" meg de siste dagene før jobb. Kos deg videre! :-)

    SvarSlett
  10. Wow....das ist eine fantastische Serie mit herrlichen Sommeraufnahmen....
    LG: Karin

    SvarSlett
  11. Slik skal sommeren være. Logge rett ut mellom blomstene og la tankene flyge med sommerfuglene.

    SvarSlett
  12. Nydelige stemningsbilder! :)
    Sommeren på sitt beste.

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!