Choose your language

søndag 10. juli 2011

Fra sommerenga
















10 kommentarer:

sigrid sa...

fine....
nyt sommaren...

klem

Joop Zand sa...

Lovely flowers with nice colors, good photo's Irene.

greetings and a nice sunday,

Joop

Hilda R.B sa...

Nydelige bilder av en flott sommerblomst.

黄清华 Wong Ching Wah sa...

Closer and closer into the dreams ! thanks for a beautiful series !

Fotokarusellen sa...

En veldig vakker blomstereng. Nydelige bilder. Et flott stykke fotoarbeid som vanlig.

Liv Johanne sa...

Geitramsen så jeg på i dag også, men kamera og jeg var ikke på samme sted, dessverre... får ta meg en tur siden..
-de siste bildene ble ekstra fin utnyttelse av dof

❀~ Simo ♥~ sa...

scatti che tonificano il cuore, bellissimi!!!

http://valzerdiemozioni.blogspot.com

Hønemor. sa...

fargen er så flott! De ligner på Tjærebomst.. el er det ett annet navn for Geitrams?
Elsker sommerenger, pleier min så godt jeg kan:)

VALKYRIEN sa...

Fantastisk fine bilder av geitramsen! Liker særlig godt de to siste, nydelige stemning i dem.

Hege sa...

Geitrams - en av mine favoritter! Nydelige bilder Irene!