Choose your language

søndag 10. juli 2011

Fra sommerenga
















10 kommentarer:

  1. Lovely flowers with nice colors, good photo's Irene.

    greetings and a nice sunday,

    Joop

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av en flott sommerblomst.

    SvarSlett
  3. Closer and closer into the dreams ! thanks for a beautiful series !

    SvarSlett
  4. En veldig vakker blomstereng. Nydelige bilder. Et flott stykke fotoarbeid som vanlig.

    SvarSlett
  5. Geitramsen så jeg på i dag også, men kamera og jeg var ikke på samme sted, dessverre... får ta meg en tur siden..
    -de siste bildene ble ekstra fin utnyttelse av dof

    SvarSlett
  6. scatti che tonificano il cuore, bellissimi!!!

    http://valzerdiemozioni.blogspot.com

    SvarSlett
  7. fargen er så flott! De ligner på Tjærebomst.. el er det ett annet navn for Geitrams?
    Elsker sommerenger, pleier min så godt jeg kan:)

    SvarSlett
  8. Fantastisk fine bilder av geitramsen! Liker særlig godt de to siste, nydelige stemning i dem.

    SvarSlett
  9. Geitrams - en av mine favoritter! Nydelige bilder Irene!

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!