Choose your language

mandag 2. mai 2011

Stille kveld

For en fantastisk flott helg jeg har hatt!
Mer heldig med været på en fototur til Mølen og "hvitveisskogen" kunne ikke Kine og jeg ha vært!
Kveldsfotografering, svak lun vind, små skvulpende bølger
(joda, vi ønsket oss litt mer fart i dem)
men vi fikk våre bilder, vær du sikker!



Takk til deg også Kine som ville være med på tur!
Etter 6 år som fast gjest på Oddane så var dette første "mørkefotograferingen" jeg har gjort på Mølen!
Det er så mye mer hyggelig å ta bilder sammen med noen, og selv om jeg ikke er mørkeredd, så er det kjekt å ha noen å gå sammen med hjem :)

Kines bilder kan du se HER!

9 kommentarer:

Milton Ostetto sa...

que cores lindas
bela foto
abraço
Milton

黄清华 Wong Ching Wah sa...

Really splendid foreground !
missing such long exposure opportunities, thanks !

Hilda R.B sa...

Nydelig!!!! Så vakkert det ble.

Anne sa...

Halleluja og Amen :-)

Kala sa...

Fantastic composition and exposure Irene.

Erika sa...

My compliments!
Ciaooo...

Leonora sa...

Åh herlighet så vakkert! Skjønner ikke hvordan du får det til jeg, utrolig flott!

Hans HB sa...

Flott bilde! her har du virkelig klaffet med innstillingene dine!
Ha en fortsatt flott dag!

-hanne sa...

Flott lys og spennende stemning ved steinene :) Alltid kjekt å være fler i sånne anledninger, ja :)