Choose your language

onsdag 25. mai 2011

Om lykke










21 kommentarer:

  1. Det var da et nydelig lite vers - og et vakkert bilde!

    SvarSlett
  2. Nydelig i både tekst og ord :)
    Et spennende prosjekt. Gleder meg til mer :)

    SvarSlett
  3. Vackra ord och underbar bild!! Väldigt passande tillsammans :)

    SvarSlett
  4. Flott bilde med matchende tekst Irene.
    Ja var der nede på tirsdag. Først gangen inne der med kamera. Blir nok flere turer dit :)

    SvarSlett
  5. En flott ide, en vakker tekst og et bilde som kan ta pusten fra de fleste.

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde til en fin tekst. Sånt liker jeg:-)
    Klem fra Sør

    SvarSlett
  7. Spennende prosjekt. Flott bilde og tekst!

    ...og jeg håper at kommentar-systemet funker i blogspot nå.....!

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  8. Noe så vakkert!!! Da mener jeg både bilde og ord.. Sammensetningen av disse ble utrolig flott! gleder meg til å se og lese mer av dette prosjektet. Sukk, du er så flink vettu!

    Her nede er jeg klar for barnefri og Lierdagene i helgen, det blir nok en god kombinasjon:) er du hjemme i helgen så tar jeg gjerne en safari med deg:)

    *kinekos*

    SvarSlett
  9. Fin vers och fantastiskt vacker bild!

    SvarSlett
  10. Vakker bilde og vakker tekst. Et vers/dikt sammen med bilder gir det lille ekstra.
    God helg!

    SvarSlett
  11. Vakkert bilde og dikt, gir sammen en deilig opplevelse for oss, stressende mennesker. Begge treffer rett i hjertet!

    SvarSlett
  12. Nydelig himmelbilde! Diktet ble dessverre borte på min skjerm, men prosjektet er strålende flott!
    -Margit-

    SvarSlett
  13. Fantastic light and composition.

    SvarSlett
  14. Meget smukt billede og digt.. :-)

    SvarSlett
  15. Kjempeflott bilde, og med kjempevakker farge!:) Ønsker deg en kjempefin fredag, og en riktig god helg!:)

    SvarSlett
  16. Så vacker text till underbar bild!
    Trevlig helg!
    Kram Maria

    SvarSlett
  17. Fantastisk god idé og dette falt veldig i smak, tusen takk!!

    SvarSlett
  18. Smukt, smukt - både billede og vers

    SvarSlett
  19. Så flink du er! Her var det himmelsk gull både i bilde og ord! :) Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  20. Vakkert bilde og vers som passer godt sammen!
    Gleder meg til å følge dette prosjektet ditt :)

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!