Choose your language

onsdag 25. mai 2011

Om lykke










21 kommentarer:

VALKYRIEN sa...

Det var da et nydelig lite vers - og et vakkert bilde!

-hanne sa...

Nydelig i både tekst og ord :)
Et spennende prosjekt. Gleder meg til mer :)

Fjällripan sa...

Vackra ord och underbar bild!! Väldigt passande tillsammans :)

John`s Photography sa...

Flott bilde med matchende tekst Irene.
Ja var der nede på tirsdag. Først gangen inne der med kamera. Blir nok flere turer dit :)

Fotokarusellen sa...

En flott ide, en vakker tekst og et bilde som kan ta pusten fra de fleste.

Spiderdama sa...

Nydelig bilde til en fin tekst. Sånt liker jeg:-)
Klem fra Sør

Hans HB sa...

Spennende prosjekt. Flott bilde og tekst!

...og jeg håper at kommentar-systemet funker i blogspot nå.....!

Ha en flott kveld!

Kine sa...

Noe så vakkert!!! Da mener jeg både bilde og ord.. Sammensetningen av disse ble utrolig flott! gleder meg til å se og lese mer av dette prosjektet. Sukk, du er så flink vettu!

Her nede er jeg klar for barnefri og Lierdagene i helgen, det blir nok en god kombinasjon:) er du hjemme i helgen så tar jeg gjerne en safari med deg:)

*kinekos*

Mona sa...

Fin vers och fantastiskt vacker bild!

Millemilla sa...

Vakker bilde og vakker tekst. Et vers/dikt sammen med bilder gir det lille ekstra.
God helg!

Marias Teater sa...

Vakkert bilde og dikt, gir sammen en deilig opplevelse for oss, stressende mennesker. Begge treffer rett i hjertet!

Malys krok sa...

Nydelig himmelbilde! Diktet ble dessverre borte på min skjerm, men prosjektet er strålende flott!
-Margit-

Kala sa...

Fantastic light and composition.

Inge sa...

Meget smukt billede og digt.. :-)

Hakrilas sa...

Kjempeflott bilde, og med kjempevakker farge!:) Ønsker deg en kjempefin fredag, og en riktig god helg!:)

Maria G sa...

Så vacker text till underbar bild!
Trevlig helg!
Kram Maria

REJEN sa...

Smukt..;-D

Petunia sa...

Fantastisk god idé og dette falt veldig i smak, tusen takk!!

Ditte sa...

Smukt, smukt - både billede og vers

-ma- sa...

Så flink du er! Her var det himmelsk gull både i bilde og ord! :) Ha en fortsatt fin søndag!

Melusine sa...

Vakkert bilde og vers som passer godt sammen!
Gleder meg til å følge dette prosjektet ditt :)