Choose your language

torsdag 17. februar 2011

Romantisk kveld

Mandag er for lengst over, men jeg hadde egentlig ikke tenkt å delta da jeg ikke var på nett! Men nå har jeg både Internett og fått oversikt over de fleste av bildene vi tok på Maldivene. 9 fantastiske døgn i ditto omgivelser. Min kjære spanderte middag for to på stranden,  da hotellet stilte med en egen Valentines meny. Det er så langt vi kan strekke oss, for det er ikke naturlig for å oss å feire Valentines day i god amerikansk stil ......


Med kamera på stativ, selvutløser og lang lukkertid. Vi satt så stille som mus, og resultatet bli ikke så aller verst. Uansett et koselig minne fra en svært så romantisk aften!

Mandagstema # 49

For å se flere romantiske bilder så finner du dem hos Petunia




10 kommentarer:

  1. Flott Valentin bilde dette. Så veldig koselig og romantisk ut også. Ha en fortsatt god tur.

    SvarSlett
  2. Flotte omgivelser og sikkert spesiell opplevelse!
    Ha en flott reise videre og en fortsatt trivelig kveld!

    SvarSlett
  3. Mm, herlig altså!! Kos deg videre snuppa!:-) Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Ooooh! Dette er så pass så romantisk som en nordmann kan fordøye, men likevel så romantisk at en forfryst nordmann nesten dør av misunnelse!!
    Virkelig nydelig og sikkert veldig fortjent!

    SvarSlett
  5. Oi, dette ser utrolig romantisk og fint ut! Flott bilde, og kos dere masse videre :))

    SvarSlett
  6. Godt jobba å sitte stille ;) Herlig stemmningsfullt bilde og ja det så virkelig romatisk ut, skulle gjerne ha sittet på den stranden :)

    SvarSlett
  7. Det ser verkligen ut som ren romantisk kväll. Trevligt!

    Ha det fint! :-)

    SvarSlett
  8. Ååååå så romantisk Irene, det gleder mitt hjerte at dere har det så trivelig :-) Så vakkert så vakkert et bilde av dere, nei, kos dere videre, så skal nå vi her hjemme forsøke etter beste fattig evne vi også.

    StOOOOr klem

    SvarSlett
  9. Så romantisk og fint dette var. Og jeg likte jo ekstra godt at det var dere som var på bilde. Så fra nå av kan jeg "se" deg for meg når vi blogger oss i mellom.

    Jeg har sett igjennom innleggene dine og det er spennende å se og lese om stedene du har besøkt. Kjekt å ha deg tilbake. :-)

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!