Choose your language

mandag 3. januar 2011

Forventninger

Årets første MANDAGSTEMA skal handle om FORVENTNINGER! Det syns jeg er et godt valg, nesten selvskrevent! For med et nytt år, så følger det nye muligheter. Men hva forventer jeg av 2011? Godt spørsmål :) Jeg har nærmest ramlet inn i det nye året, uten å ha tenkt så mye over hva jeg skal bruke det til (eller ikke bruke det til). Jeg har ingen store nyttårsforsetter, bare noen små justeringer. Som PETUNIA ønsker jeg at jeg skal bli flinkere å komme meg på tur! Bildene jeg har valgt er fra årets første søndagstur som gikk til Mølen i Vestfold.









Mitt MANDAGSTEMA # 44

Flere FORVENTNINGER finner du på PETUNIAS side



11 kommentarer:

  1. Flotte bilder du har fått her. Nydelig lys også. Det ene bildet ser ut som du har tatt årets første bad? Sporene går ut i sjøen. Stilig!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder som må være en god stert på et flott nytt fotoår vel??
    Ha ei flott "striskjorte og havrelefse" uke!

    SvarSlett
  3. Dejlige billeder og mon ikke du kommer ud på nogle flere ture...det er en dejlig forvetning at have...;-D

    SvarSlett
  4. Riktigt fina bilder som du har fångat med din kamera. Jag tycker mycket om dem! Snyggt!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Vackra underbara bilder ! Det var en flott tur !!
    ha ett fint nytt fotoår !!

    SvarSlett
  6. Flotte vinterbilder med god komp. Nesten så en kjenner kulde og skarp luft.

    SvarSlett
  7. Fantastiske stemninger og bilder.
    En god start på året.

    Godt nytt år, Irene! :)
    KLEM.

    SvarSlett
  8. Det burde jo egentlig være lett for oss fotogale å komme oss ut på tur. Det blir jo på en måte en bonus det å samtidig kunne ta bilder.
    men for meg så er det stort sett tiden som ikke strekker til.
    Nydelige bilder:)

    SvarSlett
  9. Dejlige billeder, mon ikke dine forventninger kan blive til virkelighed, og vi får flotte billeder at se fra dig igen og igen. :-)

    SvarSlett
  10. En vacker början på året, hoppas resten blir lika bra.

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!