Choose your language

lørdag 12. juni 2010

Godt eller? - Fotoutfordring - Bilde nr. 10

Rune med Bildebloggen tok utfordringen fra Lasseivomma om å finne fram det tiende bildet fra bloggens start, og jeg henger meg på! Siden noen av bildene er importert fra min andre blogg, Jutulheimen, måtte jeg lete litt før jeg fant frem til det tiende bildet jeg har publisert på denne bloggen. Jeg har endret litt på signaturen siden den gang, og har derfor tillatt meg å gjøre om litt ...... Bildet er tatt med mitt første digitale kamera, Canon Ixus, og redigert i Paintshop Pro. Mye har jeg lært siden den gang, men er likevel fornøyd med dette bildet.



Jordbærtesting .... Godt eller?


Har du lyst på denne utfordringen så heng deg på du også!

6 kommentarer:

  1. Så gøy at du hang deg på utfordringen Irene, og bildet var absolutt noe å ta fram fra arkivet, kjempeartig og fint bilde :) Jordbær er digg... Det var i grunn morsomt med et tilbakeblikk på bloggen. Fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  2. Yeah, great job...!

    SvarSlett
  3. Flott bilde! Det er så effektfullt med slike blandinger av farge og s/h. Jeg vil dessverre ikke legge ut mitt 10. bilde en gang til..da det var elendig, hehe:-)
    Håper du koser deg til tross for at jeg skjønner du har fått en del regn. Bare noen små dråper her i dag og i morgen er det full sommer igjen:-)
    Ha en flott helg videre, klem

    SvarSlett
  4. Råstilig bilde!!!
    Utrolig flott med sort/hvitt og litt farge. Får en helt spesiell effekt:)
    God søndag:)

    SvarSlett
  5. Kjenner nesten den søte og forfriskende smaken jeg gitt!!

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!