Choose your language

tirsdag 22. juni 2010

Åpen/Åpent - Mandagstema # 20

Med temaet ÅPEN, ÅPENT eller ÅPNE, så fikk jeg mange ideer. Men siden jeg ikke har tid til å dra på fotojakt, må jeg finne noe fra arkivet. Første gang jeg besøkte "Hvitveisskogen" (Nevlunghavn) i år var det tidlig vår, før løvsprett. Alt var så ÅPENT, så nakent! Nå har trærne fått "klær" på seg og det er ikke mye lys som slipper ned på skogbunnen ..... her er noen bilder fra 18. april












Først i år, når skogen ikke har fått på seg sommerdrakten, oppdaget jeg det lille røde huset .... kjekt å vite hvis en skulle komme i "nød". Det er alltid åpent! (Så lenge det er et ledig sete).


Flere Åpne bilder finner du HER

1 kommentar:

  1. Ja det er rart hvor mye mer en kan se før trærne får bladene på! Flott med den blå himmelen mellom grenene! Og flott løst! -Margit-

    SvarSlett

Thanks for visiting and leaving me a comment!